سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه لوله دوجداره فاضلابی

 

لوله دوجداره فاضلابی:

لوله دوجداره فاضلابی ترکیبی از یک دیواره بیرونی موجدار برای استحکام استثنایی و یک دیواره داخلی صاف برای ویژگی های هیدرولیکی برجسته است. این اجازه می دهد تا لوله دو جداره فاضلابی به عمق 1 فوت و عمق 29 فوت با فشرده شده تا 90? تراکم استاندارد دفن شود. لوله دوجداره فاضلابی، ساخته شده از پلی اتیلن سخت با چگالی بالا، بسیار بی اثر است و در برابر زنگ زدگی و خوردگی به طور قابل توجهی بهتر از مواد رقیب مقاومت می کند. استفاده از لوله های دوجداره فاضلابی در مواردی که آب تخلیه حاوی زباله ها و مواد شناور است توصیه می شود. کاربرد اصلی لوله دوجداره فاضلابی برای انتقال آب برای کاربرد های زیرزمینی بدون فشار مانند فاضلاب طوفان، زهکشی زیرزمینی بزرگراه، خروجی زهکشی، آبگذرهای جاده و خطوط اصلی زهکشی مزارع است. از دیگر کاربرد ها می توان به کانال های زیرزمینی برای کابل های تلفن، برق و ... اشاره کرد.

مشخصات لوله دوجداره فاضلابی:

لوله دوجداره فاضلابی نوعی لوله سبک وزن است که از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است. دارای ویژگی های وزن سبک، مقاومت در برابر فشار بالا، چقرمگی خوب، ساخت سریع و عمر طولانی است. طراحی عالی ساختار دیوار لوله با سازه های دیگر متفاوت است. در مقایسه با انواع دیگر لوله ها، هزینه آن بسیار کاهش می یابد. و به دلیل اتصال راحت و قابل اعتماد، به طور گسترده ای در بسیاری از مکان ها استفاده می شود، به طور قابل توجهی جایگزین لوله های بتنی و لوله های چدنی می شود.

  1. ساختار منحصر به فرد و مقاومت در برابر فشار قوی

2. دیواره داخلی صاف با جریان خوب است.

3. اتصال محصول آسان است، رابط به خوبی مهر و موم شده، مقاوم در برابر خوردگی، نشت صفر، بدون پوسته پوسته شدن است

4. محصول عملکرد انحراف خوبی دارد و می تواند با نشست ناهموار خاک سازگار شود.

5. عمر طولانی، استفاده دفن شده می تواند به بیش از 50 سال برسد.

6. محصول دارای وزن سبک و ساخت و ساز راحت است که می تواند هزینه ساخت و ساز را کاهش دهد و دوره ساخت و ساز را کوتاه کند.

 

مزایا لوله دوجداره فاضلابی:

لوله های دوجداره فاضلابی، فاضلاب و زهکشی برای و انتقال آب، فاضلاب بهداشتی و فاضلاب طوفانی برای مصارف شهری یا صنعتی می باشد. در ادامه به مزایای مهم لوله دوجداره فاضلابی اشاره شده است.

لوله دوجداره فاضلابی ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا ناهموار و بکر (hdpe) در ساختار دوجداره. دیواره موجدار بیرونی در حالی که وزن آن را سبک می کند، خواص مکانیکی بسیار خوبی مانند استحکام ضربه ای با سفتی حلقه بالا و مقاومت در برابر خمیدگی می دهد. دیواره صاف داخلی، وارد کردن کانال ها و کابل را به راحتی تسهیل می کند.

ساختار منحصر به فرد، مقاومت بالا در برابر فشار خارجی، مقاومت در برابر ضربه، انعطاف پذیری حلقه، دیواره داخلی صاف و اصطکاک کم، لوله هایی با همان قطر داخلی می توانند جریان بزرگتری را عبور دهند. رابط سوکت، اتصال انعطاف پذیر، اتصال راحت، قابلیت اطمینان بالا، نشت آسان نیست.

 وزن سبک، ساخت سریع و هزینه کمتر.

عمر مفید زمین مدفون بیش از پنجاه سال است.

پلی اتیلن یک پلیمر هیدروکربنی است. این مولکول غیر قطبی است و در برابر خوردگی اسیدی و قلیایی مقاوم است.

مواد اولیه لوله دوجداره فاضلابی دوستدار با محیط زیست، غیر سمی، غیر خورنده، غیر پوسته پوسته، قابل بازیافت هستند.

محدوده دمای قابل اجرا گسترده است، خط لوله در محیط -60 درجه سانتیگراد شکسته نمی شود و حداکثر دمای محیط انتقال 60 درجه سانتیگراد است.

هزینه پروژه جامع اساساً همان بتن است و هزینه عملیاتی پایین است.

در مقایسه با لوله های سنتی، لوله های دوجداره فاضلابی از همه جنبه ها مزایای آشکاری دارند. اما یک نکته را باید به آن توجه کنیم، بالاخره جنس این لوله کاملا ضد خوردگی نیست، بنابراین پس از اتمام ساخت همچنان باید اقدامات ضد خوردگی را انجام دهیم. علاوه بر دوری از منابع گرما، مطمئن شوید که آن ها تحت فشار قرار نگرفته و روی هم انباشته نشوند. سیستم لوله دوجداره فاضلابی راه حلی قابل اعتماد برای کسب و کار شما به همراه دارد. مناسب برای تاسیسات زیرزمینی یا بالای زمینی، ثبات و کیفیت را برای صنعت به ارمغان می آورد و اطمینان حاصل می کند که سرمایه گذاری شما نتایج عالی به دست می آورد. لوله دوجداره فاضلابی انقلابی در طراحی سیستم لوله های پر فشار در سطح جهانی ایجاد کرده است و شاهدی بر ترکیب منحصر به فرد خواص این لوله است که باعث جایگزینی مواد سنتی مهندسی لوله در 50 سال گذشته شده است. لوله ها و اتصالات دوجداره فاضلابی به طور گسترده در سیستم های توزیع گاز و آب به طور ایمن، قابل اعتماد و اقتصادی استفاده می شود و از سابقه عملکرد عالی برخوردار است.

طول عمر لوله دوجداره فاضلابی:

بسیاری از نصب و راه اندازی لوله دوجداره فاضلابی در کاربرد های مختلف در حال حاضر به 50 سال خدمات موفقیت آمیز رسیده است. صنعت لوله دوجداره فاضلابی، عمر مفید لوله دوجداره فاضلابی را به طور محافظه کارانه 50 تا 100 سال تخمین می زند، اما این بر اساس شرایط سرویس لوله متفاوت خواهد بود. این به صرفه جویی در هزینه های جایگزینی برای نسل های آینده مربوط می شود. کیفیت مواد عامل اصلی عمر لوله دوجداره فاضلابی است. لوله دوجداره فاضلابی نسبت به مواد سنتی مانند فلز یا بتن مزایای مواد قابل توجهی دارد. لوله دوجداره فاضلابی ساخته شده از پلی اتیلن که یک ترموپلاستیک ساخته شده از موادی است که انعطاف پذیر، بادوام و دارای سطوح فوق العاده ای از مقاومت در برابر ترک است. از آنجایی که مواد اولیه آن بسیار انعطاف پذیر است، این ماده یک راه حل ایده آل را ارائه می دهد زیرا تحت تأثیر حرکت زمین قرار نمی گیرد و بنابراین خطر شکافتن، ترک خوردن یا خوردگی را مانند جایگزین های سنتی ندارد. البته با هر محصولی، کیفیت مواد اولیه مصرفی و روش های ساخت می تواند بر محصول نهایی تاثیر بگذارد. پایپ ایران لوله دوجداره فاضلابی را با استفاده از بالاترین درجه مواد و روش های آزمایش کامل تولید می کند.

کارخانه تولید لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله دوجداره فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های دوجداره فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله دوجداره فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله دوجداره فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله دوجداره فاضلابی و استعلام قیمت لوله دوجداره فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.