سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا لوله پلیکا- کاربرد لوله پلیکا

 

لوله پلیکا:

زمانی بود که تنها مصالح مورد استفاده برای لوله کشی مسکونی و ... از بتن، فلز، سرامیک، چدن و... استفاده می شود. تا اینکه ماده های جدید از جمله پلی اتیلن (PE  )، پلی وینیل کلراید (PVC)، استیل و.. تولید شدند و با توجه به تمام مواد اولیه موجود و قدیمی انتخاب بهتر و مناسب تری برای عملیات سیستم زهکشی و فاضلاب و.. بودند. با آشنایی جهان با این مواد اولیه به سرعت جای ماده های قدیمی را گرفتند و امروزه بیشتر لوله کشی ها از این ماده ها ساخته شده اند. پی وی سی یک انتخاب محبوب در برنامه های مسکونی و صنایع مختلف است. نگاهی به این مواد درک بهتری از مزایای آن ‌ها و کاربرد های آن به دست خواهید آورد. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید که برای ایجاد لوله های مقاومی استفاده می شود که با تثبت کنده های اضافی از اکسید شدن و تحریب جلوگیری می کند. این ماده با مقاومت در برابر فرسودگی محصولات بادوامی هستند که اگر به درستی نصب شده باشند می توانند بیش از 50 سال عمر کنند.

پلی وینیل کلراید (PVC) یک ماده بادوام است که عمر مفید آن 100 سال است. زهکشی یا انتقال آب و.. از کاربرد های لوله پلیکا است که امروزه استفاده از آن ها گسترش یافته است. چرا که لوله پلیکا با ماده ای قوی ساخته شده است که در برابر خوردگی شیمیایی، هوازدگی، سایش و ضربه مقاوم است و مانند فلز زنگ نمی زند و خورده نمی شود. این دوام، همراه با هزینه های نگهداری کم و نشتی کمتر، فاکتوری است که آن را مقرون به صرفه می کند.

لوله پلیکا دارای مزایایی دیگر همچون زیست محیطی است چرا که کربن استفاده شده در آن اندک است و منابع کم برای تولید احتیاج دارد. همچنین برای حمل و نقل به علت وزن سبک به انرژی کم تری نیاز دارند و به راحتی مزایا و خواص شیمیایی خود را از دست نخواهد داد. یکی دیگر از مزایای آن ها مقاوم در برابر اشعه فرابنفش است که حاصل از مواد و ماده های مهم است که در حین تولید به آن اضافه می شود. لوله پلیکا با کیفیت استثنایی و ثابت با ویژگی های زیادی جایگار خود را در جهان حفظ کرده است و خود را به عنوان محصول ارجح برای عملیات و پروژه های مختلف تبدیل کرده است. ماده استفاده شده در آن پلی وینیل کلراید (PVC) یکی از پرکاربرد ترین مواد ترمو پلاستیک است که در بسیاری از صنایع رایج است. آن ها در برابر اسید ها، قلیا ها، محلول ها و بسیاری از مواد خورنده دیگر بسیار مقاوم است. با به کار گیری آن ها سیستمی سبک، انعطاف پذیر و سخت، مقاومت در برابر خوردگی استثنایی ایجاد می شود. به علت این ویژگی ها و سایر مزایای دیگر با طراحی و ساخت مهندسی شده با کیفیت بالا، صرفه جویی در هزینه های نصب و کاهش نگهداری مورد توجه صنایع قرار گرفته است.

موارد استفاده از لوله پلیکا:

لوله پلیکا برای کاربرد های متعدد از جمله توزیع و زهکشی مواد شیمیایی، تصفیه آب و فاضلاب، لوله کشی خدمات، سیستم های آبیاری، جمع آوری زباله و بسیاری از کاربرد های صنعتی دیگر که شامل انتقال سیال خورنده است، ایده آل است. رتبه بندی فشار با برنامه، اندازه لوله و دما متفاوت است. به طور مثال از لوله پلیکا نباید برای انتقال یا ذخیره هوا یا گاز های فشرده استفاده شوند. آبیاری کشاورزی یکی دیگر از کاربرد های لوله پلیکا است. در مقایسه با سیستم های دیگر، بین 30 تا 50 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند. با استفاده از این محصول می توان از شور شدن خاک، باتلاق شدن و سیلاب های بزرگ نیز جلوگیری کرد. برای به حداکثر استفاده از زمین، اغلب لوله های پلیکا در زیر زمین نصب شده است.

با خرید لوله پلیکا، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

دفاع در برابر خوردگی:

خوردگی مسئله ای است که خطوط لوله آب که از جنس آهن بودند با سرعت بالایی از بین بروند وجزء خطرات مهم برای تامین آب آشامیدنی سالم محسوب می شدند. در نتجیه با به کار گیری لوله های پلیکا در برابر خوردگی خارجی و داخلی مقاوم و غیر قابل نفوذ هستند. خوردگی مشکلی است که امروزه با تهیه لوله های پلیکا حل و برطرف شده است. همچنین لوله پلیکا غیرقابل تخریب است و بر این اساس با تاثیر اندکی از مواد شیمیایی و ضد عفونی کننده همراه هستند. با این حال لوله پلیکا گزینه ای عالی برای اکثر پروژه های زیر ساختی آب هستند زیرا می توانند اسید های قوی، قلیایی ها و محلول های آبی (به جز آن هایی که به شدت اکسید کننده هستند)، هیدروکربن های آلیفاتیک، فلوراید، محلول های گوناگون، آب نمک، روغن های معدنی، چربی ها، و الکل ها و.. را تحمل کنند با وجود هر کدام از آن ها با دوام و ماندگار باشند. به این وسیله یک انتخاب عالی برای حمل و نقل آب نمک هستند. انسداد لوله دلیل بزرگی برای نگرانی در هر سیستم خط لوله است زیرا ممکن است خسارت زیادی ایجاد کند و نیاز به چندین ساعت کار تعمیر داشته باشد که با پدید آمدن چنین لوله هایی صدمه هایی نظیر گرفتگی یا انسداد خطوط لوله کم رنگ تر شده است و با استفاده از آن ها خبری از اینگونه مشکلات نمی باشد. برای بیش از نیم قرن است لوله های پلیکا جزء محصولات قابل اعتماد در جهان اثابت و شناخته شده اند. آن چه که مطالعات بین اللملی و... نشان می دهد آن ها می توانند بیش از 100 سال عمر کنند. آن ها می توانند برای چندین دهه دوام بیاورند. طول عمر و عملکرد لوله پلیکا بیش از 100 سال ممکن است البته اگر شرایط نصب و سایر نکات مراعات شود.

انواع لوله پلیکا:

در سه نوع معمولی، فشار قوی، ضعیف موجود می باشند که خصوصیات آن ها سبب تمایز و تفاوت کاربرد های یکدیگر شده است. لوله پلیکا قابل ساخت و طراحی در هر گونه ابعاد و اندازه است حتی با توجه به نیاز و خواسته شما سفارش ابعاد و ظرفیت نیز پذیرفته می شود. آن ها یکی از ایمن ترین و آزمایش شده ترین مواد مورد استفاده در جهان است. برای بیش از 60 سال، کاربرد، استفاده و تولید آن توسط دولت و ... تایید شده است.

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلیکا را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

 جهت کسب اطلاعات به صفحه https://www.mosalasonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-45/126765-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86?pr=1 مراجعه کنید.