سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ویژه لوله پلی اتیلن فاضلابی- لوله پلی اتیلن تک جداره

 

لوله پلی اتیلن فاضلابی:

لوله های پلی اتیلن فاضلابی نزدیک به نیم قرن است که استفاده می شود. از اولین لوله های آب گرفته تا گاز و میدان های دیگر. در ابتدا از پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE   ) و سپس پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن با چگالی متوسط (MDPE) استفاده شد.لوله پلی اتیلن فاضلابی به طور گسترده در مهندسی شهری استفاده می شود. مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا در سال 1956 تولید شد. به دلیل سطح فنی ناکافی محصولات پلاستیکی در آن زمان، هیچ محصول پلاستیکی بالغ وجود نداشت و تا بعداً به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفت. لوله پلی اتیلن فاضلابی مقاومت بسیار خوبی در برابر اکثر مواد شیمیایی خانگی و صنعتی دارد. لوله پلی اتیلن فاضلابی یک ماده بسته بندی نیمه شفاف با کریستالی بالا، پودر سفید یا دانه ای، غیر سمی، بی مزه و سختی بالا است. محتوای کومونومر رزینی نسل اول لوله های پلی اتیلن فاضلابی بسیار کم است، به منظور بهبود عملکرد، باید با افزایش وزن مولکولی جبران شود. رزین نسل دوم ماده فعلی PE80 است و محتوای کومونومر بر اساس رزین نسل اول افزایش می یابد. نقطه قوت اصلی این است که اگر عملکرد بیشتر بهبود یابد، مقاومت فشار کاهش نمی یابد و در نتیجه سطح فشار لوله اکسترود شده با استفاده از این ماده تغیری پیدا نمی کند. از طرف دیگر، اگر قرار باشد سطح فشار بیشتر شود، احتمال شکست ترد قبل از 50 سال (عمر مورد نیاز) در دمای 20 درجه سانتی گراد افزایش می یابد که دستیابی به آن دشوار است. رزین نسل سوم PE100 است که در اواخر دهه 1980 ظاهر شد. PE100 توزیع وزن مولکولی دووجهی دارد و کومونومر ترجیحاً روی زنجیره مولکولی طولانی‌تر قرار دارد، که باعث می‌شود رزین لوله‌ پلی اتیلن فاضلابی نسل سوم چگالی یا استحکام بالاتری داشته باشد، 20 درجه سانتی‌گراد، 50 سال مقاومت در برابر خزش است و در حالی که عملکرد بهتر را حفظ می کند.

مزایا لوله پلی اتیلن فاضلابی:

لوله ها به دلیل موادی که انتقال می دهند و شرایط محیطی که باید تحمل کنند، مستعد آسیب هستند. به عنوان مثال، بارندگی کم در چند سال اخیر منجر به تغییر رطوبت خاک شده است که می تواند باعث جابجایی و شکستن لوله ها شود و منجر به هدر رفتن آب تصفیه شده شود. سرمایه گذاری در اتصالات لوله پلی اتیلن فاضلابی از این اتفاق جلوگیری می کند، زیرا لوله پلی اتیلن فاضلابی مقاومت در برابر ترک خوردگی محیطی و شیمیایی فوق العاده ای دارند.

لوله هایی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرند، به ویژه برای توزیع آب خانگی و سیستم های آب صنعتی یا آبیاری، به ویژه در معرض فشاری هستند که می تواند منجر به نشت و شکستگی شود. این سیستم های لوله کشی باید مقادیر قابل توجهی آب را به یک شبکه گسترده انتقال دهند و تغییرات در شرایط زیرزمینی می تواند بر پایداری لوله ها تأثیر منفی بگذارد. با نصب و اجرا لوله پلی اتیلن فاضلابی می توانید مشکلات ذکر شده را برطرف نمایید.

مشکلات با سیستم لوله های آب:

این سیستم های لوله ای اطمینان می دهند که آب منتقل شده از آلودگی ها و سایر مواد مضر در امان است. با این حال، مواقعی وجود دارد که خطرات ناشی از خود لوله است. به عنوان مثال، در سیستم های ساخته شده از لوله های فلزی، زمانی که آب و اکسیژن با فولاد یا آهن برهم کنش می کنند، خوردگی و زنگ زدگی ایجاد می شود و منبع آب را آلوده می کند. در موارد شدید، آسیب می تواند ساختار لوله را تضعیف کند و باعث شکسته شدن لوله ها و قطع جریان آب به بقیه قسمت های شبکه شود. لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت تأثیر جلبک، قارچ یا باکتری قرار نمی گیرد. در برابر سایش هر گونه مواد جامد موجود در سوسپانسیون، مانند ضایعات فاضلاب یا دوغاب معدن، بسیار مقاوم است. بر خلاف لوله های فولادی که به اندود داخلی، گالوانیزه یا پوشش داخلی و خارجی نیاز دارند. لوله پلی پلی اتیلن فاضلابی خورده یا دچار ترک نمی شود و قابلیت جریان خود را در طول زمان حفظ می کند، برخلاف لوله های فولادی که می توانند زنگ بزنند و در برابر جریان مقاومت ایجاد کنند. مشابه سیستم های توزیع آب شهری، لوله های روستایی منبع مطمئن و مطمئن آب برای آبیاری و سایر نیازهای مشابه را تضمین می کنند.

کیفیت آب مزرعه در این سیستم ها به ویژه با عواملی مانند سطح pH و میزان آهن در اولویت قرار دارد. به عنوان مثال، سطوح بالای نمک های کلسیم و منیزیم باعث سختی آب می شود و نه تنها برای خاک مضر است بلکه برای لوله ها نیز مضر است. محتوای بالای کلسیم می تواند باعث ایجاد لایه های آهکی (کربنات کلسیم) شود و مانع انتقال آب در لوله شود.

ماهیت سیستم های روستایی نیز می تواند بر لوله ها تأثیر بگذارد. برای مثال، افزایش فشار هنگام شروع یا توقف ناگهانی جریان آب می‌تواند باعث ضربه‌های چکش آب یا شوک‌ های هیدرولیکی شود که منجر به آسیب می ‌شود، مگر اینکه لوله ‌ها به درستی محکم شده باشند یا قفل ‌های هوا اجازه خروج از آن را داده باشند.

مقاومت در برابر خوردگی:

لوله های پلی اتیلن  فاضلابی با چگالی بالا (HDPE) برای انتقال مایعات در مقیاس بزرگ با توجه به اینکه می توانند فشار زیادی را تحمل کنند و به دلیل کیفیت ترموپلاستیک بودنشان تحت تأثیر زنگ زدگی قرار نمی گیرند، موثر هستند. بر خلاف اتصالات لوله های فلزی سنتی، لوله پلی اتیلن فاضلابی زنگ نمی زند، خورده نمی شود و پوسیده نمی شود. لوله پلی اتیلن فاضلابی همچنین در برابر رشد بیولوژیکی مقاوم است و مشکلات پرهزینه مرتبط با خوردگی و رسوب را از بین می برند.

عمر سرویس طولانی تر:

علاوه بر این، طول عمر لوله پلی اتیلن فاضلابی بیشتر از لوله های فلزی است، که فقط بین 20 تا 50 سال عمر می کنند. عمر مفید لوله و اتصالات پلی اتیلن بسته به طراحی، نصب و کاربرد بین 50 تا 100 سال تخمین زده می شود.

مقاومت در برابر خستگی:

لوله های پلی اتیلن فاضلابی انعطاف پذیر هستند و سفت نیستند. این بدان معنی است که آن ها مقاومت فوق العاده ای در برابر خستگی دارند. لوله های پلی پلی اتیلن فاضلابی PE100 برای مقابله با نوسا نات معمول و مکرر که در سیستم های توزیع آب رایج است، طراحی و دارای درجه فشار هستند.

مفاصل بدون نشتی:

سیستم های لوله کشی فلزی سنتی با اتصالات مکانیکی یا با زنگ و اسپیگ به هم متصل می شوند. این ها با عوامل نشتی مشخصی همراه هستند که منابع گرانب ها را هدر می دهند. در همین حال، سیستم های لوله کشی پلی اتیلن فاضلابی را می توان با استفاده از همجوشی حرارتی به هم متصل کرد. همجوشی حرارتی شامل گرم کردن دو سطح لوله پلی اتیلن فاضلابی با فشار خاصی است و سپس اجازه می دهد تا لوله پلی اتیلن فاضلابی  خنک شود و اتصالات لوله یکپارچه، دائمی و بدون نشتی ایجاد می کند.

گزینه سازگار با محیط زیست:

اتصالات و لوله پلی اتیلن فاضلابی به دلیل حداقل تأثیر آن ها بر محیط زیست شناخته شده است. برای مثال، تولید لوله‌ های پلی اتیلن فاضلابی انرژی کمتری نسبت به نمونه ‌های غیر پلاستیکی آن ‌ها مصرف می‌کند. لوله پلی اتیلن فاضلابی سبک وزن است و حمل و نقل آن را نسبت به لوله های فلزی مقرون به صرفه تر می کند. علاوه بر این، تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی سطوح خطرناکی از سموم را در طول تولید یا جوشکاری در هوا منتشر نمی کند.

اتصالات لوله پلی اتیلن فاضلابی:

لوله پلی اتیلن فاضلابی انتخاب مناسبی هستند. آن ها بادوام، همه کاره و سازگار با فناوری هایی مانند اتصالات پلی الکتروفیوژن، اتصالات فشرده سازی پلی و زین های گیره هستند و از اتصالات بدون درز و سیستم های یکپارچگی بالا اطمینان می دهند. سطح داخلی صاف لوله به آن ظرفیت جریان و فشار بالایی می دهد و آن را قادر می سازد تا انتقال سیال را بدون خطر انسداد یا شکستگی تسهیل کند.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله پلی اتیلن فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی و استعلام قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.